eiinarssson

:*

Publicerad 2013-05-15 23:34:28 i Allmänt,

Redigt lång skol dag. Hade egentligen sovmorgon till kvart i ett men åkte in till kalmar redan vid sex i morse för att fixa lite räster som jag låg efter med. Så hade jag hår och smink prov, så nu är allt avklarat. 
Var hemma vid sex tiden, drog en sväng till Patricia och pratade lite. Sedan blev det skatt jackt med Isabell stenis och Pontus. Isabell körde även, kändes lite lustigt att åka med men hon var super duktig.
I morgon är jag ledig men ska jobba lite i stället. Känns skönt för har inte varit på salongen på länge. Varit massa helgdagar. O snart är det helg och blir att dricka lite vin och bada. 
 
Nu sitter jag och väntar på att min telefon ska bli klar håller på att uppdatera den. Går ju för långsam den jävlen, haha. 
 
 
lägger in en gammal bild. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela