eiinarssson

börjat ett bättre liv

Publicerad 2014-02-18 23:07:15 i Allmänt,

Hej gjorde ett inlägg i går från telefonen men värkar inte som det ville komma upp..
Nu i några veckor har jag gått på vatten gympa och på afrodans varje vecka. Men det är kosten också som ska ändras om man ska komma någon stanns med vikten. Har bestämmt mig för att inte dricka på en månad nu. Så i dag är det exakt en månad kvar tills studentkryssningen så har ju något att se fram i mot. 
Satt och tittade på du är vad du äter nu i kväll och då tänkte jag att nu kör vi för jag vill att mina bal bilder och student bilder ska vara fina och jag vill inte gömma mig varje gång någon ska ta kort. 
Men tänkte köra de här att röra på sig en timme varje dag minst och inte äta något socker alls. Inte ens frukt socker. Ska försöka minska det i alla fall för frukt tycker jag att man ska kunna äta som att de brukas säga vara bra socker.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela